eDynaMix Training Programme | Become a Mixer!

Програмата е временно затворена. Надяваме се да подновим набирането на нови таланти към средата на годината.

Ако проявявате интерес, моля оставете Вашите координати чрез формата по-долу за да можем да се свържем с Вас при подновяването ѝ.

еДинамикс България

с огромна радост Ви представя своята обучителна програма за нови таланти “eDynaMix Training Programme”. Смятаме, че това е уникална възможност за всеки, който желае да постави основата на своето „Ново начало“ и да промени своята професионална квалификация на 180°. Ние осигуряваме всичко необходимо за Вашето обучение и развитие, това включва:

  • Приятелска работна среда;

  • Материали за програмата;

  • Напълно оборудвано работно място (компютри и съоръжения);

  • Отлично заплащане за периода в програмата;


Какво представлява “eDynaMix Training Programme”?

Това е програма с присъствена самообучителна форма, която в основата си е базирана на материали и тестове на Microsoft. Продължителността й е 6 месеца, като е разделена на два периода от по 3 месеца. По време на програмата на разположение на участниците ще бъдат eDynamix Mentors, които ще имат за цел да оказват квалифицирана помощ при нужда или съдействие за решаване на възникнали въпроси/казуси. Всички участници в програмата се разпределят в три направления или в зависимост от нуждите на фирмата, като при разпределението се взима предвид предишен опит в определена технология или желанието на кандидата при самото кандидатстване.


Програмата протича в следните три направления:

  • Web Development

  •  - Front-end using HTML, CSS, Javascript, Angular, Angular Material, MVC;

  •  - Back-end using C#;

  • Database Development

  •  - Transact-SQL using Microsoft SQL Server;

  • Mobile Development

  •  - Android using JAVA;

  •  - iOS using Swift;

  •  - Progressive Web Apps (PWA) using Angular, React, Node.js;


В края на всеки период, всеки участник трябва да има конкретни постигнати резултати, както следва:

  • от 0 до 3 месеца

  • Усвояване на теорията и успешно положен първи изпит, използвайки предоставените материали за програмата.

  • от 3 до 6 месеца

  • Усвояване на теорията и успешно положен втори изпит, използвайки предоставените материали за програмата.

След успешно положени два изпита, Дружеството ще направи подбор и ще предложи работа на най-добрите участници в “eDynaMix Training Programme”.


Какви умения търсим в кандидатите?

  • Средно образование / или по-висока степен;

  • Компютърна грамотност;

  • Владеене на английски език до степен, позволяваща свободна работа с компютърна литература;

  • Желание за развитие/самоинициативност;

  • Умения за работа в екип;


Какъв е методът на подбора?

Всички кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю. Подборът ще бъде направен спрямо нуждите на Дружеството и показаните резултати на входното интервю. Предишен опит не е задължителен, но е предимство.


Какво предлагаме?

За периода в програмата на всеки одобрен кандидат ще бъдат предоставени следните условия:

  • Трудов договор;

  • Оборудвано работно място;

  • Месечно трудово възнаграждение;


Трудово възнаграждение:

Офис Стара Загора

Стартовото заплащане е в размер на 770 лв. След успешно положен първи изпит размерът нараства на 1280 лв. Обявените възнаграждения са бруто.
Всеки одобрен кандидат трябва да третира периода си в програмата като нормална работна позиция, това включва:

  • Работното време на програмата е от Понеделник до Петък - от 10:30 часа до 19:30 часа;

  • Осемчасов работен ден с един час обедна почивка;

  • Cпазване на всички правила за работа в Дружеството;

Ползването на отпуск е съобразно законовите разпоредби. Пробният период е шест месеца, считано от започването в програмата.


Решение за сключване на безсрочен трудов договор и назначаване на постоянна работа се взима от Ръководството на Дружеството след успешно положен втори изпит. Решаващи фактори за взимане на решението са:

  • Успешно положени изпити;

  • Качествено приложение на усвоената теория в практиката;

  • Добро вписване в екипа по време на обучението;

  • Вътрешно интервю;


При преминаване на бeзсрочен трудов договор, размерът на месечното трудово възнаграждение остава непроменен за период от една година. След изтичане на едногодишния период се прилагат стандартните практики за определяне на трудовите възнаграждения, базирани на периодични атестации или оценка на работата от прекия ръководител или Ръководството на Дружеството.

Офис Пловдив

Стартовото заплащане е в размер на 1030 лв. След успешно положен първи изпит размерът нараства на 1480 лв. Обявените възнаграждения са бруто.
Всеки одобрен кандидат трябва да третира периода си в програмата като нормална работна позиция, това включва:

  • Работното време на програмата е от Понеделник до Петък - от 10:30 часа до 19:30 часа;

  • Осемчасов работен ден с един час обедна почивка;

  • Cпазване на всички правила за работа в Дружеството;

Ползването на отпуск е съобразно законовите разпоредби. Пробният период е шест месеца, считано от започването в програмата.


Решение за сключване на безсрочен трудов договор и назначаване на постоянна работа се взима от Ръководството на Дружеството след успешно положен втори изпит. Решаващи фактори за взимане на решението са:

  • Успешно положени изпити;

  • Качествено приложение на усвоената теория в практиката;

  • Добро вписване в екипа по време на обучението;

  • Вътрешно интервю;


При преминаване на бeзсрочен трудов договор, размерът на месечното трудово възнаграждение остава непроменен за период от една година. След изтичане на едногодишния период се прилагат стандартните практики за определяне на трудовите възнаграждения, базирани на периодични атестации или оценка на работата от прекия ръководител или Ръководството на Дружеството.


Ето няколко истории на хора, които са преминали през обучителната програма и какви позиции заемат в компанията днес...


Мартин Гуманов
Мениджър отдел
Апр 2019 – До сега

Ръководител екип

Сеп 2017 – Мар 2019 · 1 г. 7 м.

Програмист, база данни

Юни 2017 – Авг 2017 · 3 м.

Младши Програмист, база данни

Яну 2017 – Май 2017 · 5 м.

Стажант, база данни

Авг 2016 – Дек 2016 · 5 м.

eDynamix Icons ui-calendar 10 август 2018
Запознайте се с Мартин Гуманов от Стара Загора на 23 години. През 2013 година завършва ПМГ „Гео Милев“ в града. След това се мести в столицата, където прекарва повече от 2 години. Там той учи като студент в ТУ София и същевременно работи в компания, занимаваща се с директни продажби, а през нощта работи като шофьор. Близо три години по-късно напуска София и се преориентира към ресторантьорството и обслужването на клиенти по Черноморието. Не след дълго се връща обратно в Стара Загора, за да продължи в същото професионално направление, докато през 2016 година научава от свой приятел за съществуването на еДинамикс България и обучителната програма, която предлагат.

Ето и неговата история:

Реших да се впусна в това ново предизвикателство, изпращайки скромната си автобиография. Не след дълго ми се обадиха и поканиха на интервю. Това бе едно от най-интересните интервюта, на които съм присъствал някога. Преминах през кратък тест по английски и доста интересна логическа загадка. Няколко дни по-късно отново получих обаждане, че съм одобрен за програмата.

Започнах на 01.08.2016г., като насоката ми беше към базите данни, въпреки че нямах никакъв предишен опит в тази сфера. Месец по-късно положих и взех успешно първия изпит пред Microsoft. Бях зачислен да практикувам в Отдел „iVHC“ (Interactive Vehicle Health Check), който най-общо казано е отговорен за софтуера, използван от нашите клиенти при посещение на колата в сервиз. Системата е изключително сложна и изпитах сериозни затруднения с опознаването й. Не мина много време и ни възложиха първия ни проект, който осъществих съвместно с мой колега от същата обучителна програма. Проектът бе тясно обвързан с осчетоводяването на фактури и т.н. при посещение в сервиз. Това бе първият успешно приключил и интегриран в системата проект.

С напредване на времето успях да усвоя и самата бизнес логика на отдела и фирмата. Близо година след постъпването ми на работа в еДинамикс постигнах и моя личен кариерен успех, а именно назначението ми на позицията „Ръководител екип програмисти“. Отговорна позиция, която ми донесе и много нови предизвикателства. Малко след това започнаха поръчки и проекти към фирмата, част от които насочени към „iVHC“ отдела.

Към момента сме близо до приключването на първа фаза от проекта ни с най-големия британски дистрибутор на гуми в сервизите на Острова - Kwik-Fit. Той включва създаването на приложение за таблет, подпомагащо работата на сервизите им.

Предстои ни и още по-голям проект за Хюндай Великобритания под името „Workshop Automation“. Новата система ще обслужва както нашите клиенти, така и клиентите на нашите клиенти. По всяко едно време клиентът ще може да проследява прогреса на дейностите по сервизиране на автомобила си. Предизвикателствата тепърва започват и с колегите сме готови да ги посрещнем!



Христо Добрев
Ръководител екип
Януари 2020 – До сега

Старши Програмист, уеб сайтове

Фев 2019 – Декември 2019 · 11 м.

Програмист, уеб сайтове

Юни 2017 – Яну 2019 · 1 г. 8 м.

Младши Програмист, уеб сайтове

Ное 2016 – Май 2017 · 7 м.

Стажант, уеб сайтове

Авг 2016 – Окт 2016 · 3 м.

eDynamix Icons ui-calendar 15 август 2018
Запознайте се с Христо Добрев от град Чирпан на 21 години. Завършил е средното си образование в НПМГ град София със специалност „Физика и астрономия“, както и „Софтуерно инженерство“ в СофтУни. След завършването на средното си образование се премества в град Чирпан, където живее и до момента. За съществуването на еДинамикс България и обучителната програма научава от СофтУни като реклама от предложенията за работа. Също така той е един от най-младите програмисти в компанията.

Ето историята на Христо, разказана от самия него:

Когато дойдох в компанията през август 2016 година, си мислех, че знам почти всичко за работата, за която кандидатствам. Дори смятах, че съм готов директно да се включа в работния процес и няма нужда да преминавам през обучителната програма. Известно време след това разбрах, че не бе така и обучението наистина има смисъл, макар и повечето от материала да ми беше вече познат.

След като издържахме изпитите с останалите колеги ни разпределиха по отделите. Настъпи времето за първите ни задачи по истински проекти, а не просто казуси за решаване. Средата, в която работех, бе непозната, някои от технологиите също и донякъде се притеснявах дали ще успея да се справя с поставените ми задачи. Едно от нещата, които научих в процес на работа е, че всяко нещо има своето решение, колкото и невъзможно да изглежда то. Тук винаги има към кого да се обърнеш, ако нещо не ти е ясно или не си успял сам да стигнеш до неговото решение. Помня как изведнъж голяма част от нещата започнаха да се изясняват. Така с времето започнах не само да задавам въпроси, но и да отговарям на такива, отправени към мен, от страна на колегите.

Друго много важно нещо, което ми направи впечатление, бе работата в екип. По време на програмата целта бе ясна – да си вземеш изпита, а пътят – четеш от учебника, решаваш задачи, гледаш примери и учиш. Комуникацията на този етап бе колкото да се запознаеш с останалите. Едва когато преминеш обучителната програма, разбираш, че вече не работиш сам. Повечето от нещата са свързани и за да направиш нещо, ти трябва друго такова, което се разработва от един или повече души. Точно на този етап осъзнаваш, че работиш с екип и комуникацията е от изключителна важност, за да може работата да върви по план и в пълен синхрон. Имал съм случаи, когато тези неща са липсвали, което неизбежно води до утежняване и излишно затрудняване на процеса.

С времето идва моментът, в който си даваш сметка колко важна е средата, в която не само работиш, но и твориш. Колкото по-добре се отнасят и разбират хората помежду си, толкова е по-лесно да се постигат по-големи цели.

Крайното и най-съществено нещо обаче, без което постигането на високи успехи е невъзможно, е личната удовлетвореност от това, което работиш. Защото без желание и мотивация е много трудно, та дори и невъзможно, да правиш нещо наистина качествено.


Може би припознавате себе си, смятате, че имате нужните качества или имате желание за ново начало в ИТ сферата?
Може би вие сте следващият eDynamix Mixer?
Кандидаствайте и започнете Вашето ново начало с нас!



Изпращане

Форма за кандидатстване * Задължителни полета